Åsane Trafikkskole er tilbake i Åsane!

Etter flere år med adresse Arnatveitvegen, har nå Åsane Trafikkskole undervisningslokaler også i Åsane!

For å styrke sin posisjon i markedet for undervisning i klasse B, går Åsane Trafikkskole inn i et samarbeid med Max Trafikkskole i Åsane.

Samarbeidet vil gi både Åsane og Max Trafikkskoler økt tilstedeværelse i markedet, større fleksibilitet og bedre tilgjengelighet for våre elever, både eksisterende og nye. Som en del av denne satstingen vil vi blant annet ha en felles administrasjon og satsing på markedsføring.

En del av prosessen er at Karl-Kristian blir ansatt i Åsane Trafikkskole og kommer til å ha ansvar for å koordinere undervisningen og utvikle vårt tilbud for klasse B, BE/B96, A, og TGK.

Karl-Kristian Kristensen er ansatt som kontormedarbeider med hovedansvar for å løfte frem klasse B for begge skolene. Karl-Kristian har hatt rollen som kontoransvarlig på Max Trafikkskole, og vil nå være en viktig ressurs for kundene, trafikklærerne og andre ansatte i både Max Trafikkskole og Åsane Trafikkskole.

Karl-Kristian har vist at han brenner for jobben og han har tidligere gjennomført grep for Max Trafikkskole som vi nå kan dra nytte av i fellesskap.

Karl-Kristian Kristensen koordinerer undervisningen for klasse B, B96, BE, A og TGK.

- Dette samarbeidet gjør at vi nå kan leve opp til navnet Åsane Trafikkskole igjen! Sier Torleif Vestre, Daglig leder for Åsane Trafikkskole.

- Både Åsane og Max Trafikkskoler er godt tjent med dette samarbeidet, og det styrker både vår felles posisjon i markedet, vår evne til å konkurrere og ikke minst vår faglige tyngde, fortsetter han.

Felles mål

I et konkurransepreget marked ser både Åsane Trafikkskole og Max Trafikkskole at det er viktig å utvikle seg for å fremstå som attraktive for eksisterende og potensielle elever. Dette samarbeidet vil, i tillegg til å gi skolene samlet en større markedsandel, også skape et større og bedre faglig og sosialt miljø for både trafikklærerne og de andre ansatte.

Ta kontakt

Åpningstider

Mandag kl 09.00-17.00 (Åsane)
Tirsdag kl 08.30-15.30 (Arna)
Onsdag kl 09.00-17.00 (Åsane)
Torsdag kl 08.30-15.30 (Arna)
Fredag kl 09.00-17.00 (Åsane)

Medlem av:

Norges Trafikkskoleforbund-logo Trafikkforum-logo

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke

For å gi deg en best mulig kundeopplevelse analyserer vi hvordan nettsidene våre blir brukt.