Velkommen som elev

Velkommen til et hyggelig opplæringsmiljø hos oss!

Vi på Max trafikkskole AS ønsker å fremstå som en moderne kjøreskole som skal ta vare på deg, ved at vi setter trivsel, miljø og deg som kunde i høysete. Som en kvalitetssikret bedrift ønsker vi å sette fokus på å gi våre kunder det beste opplæringstilbudet mulig. Det trenger vi din hjelp til.

Max trafikkskole Har hovedkontor i Åsamyrane 76.  Kart Åsamyrane 76. (gratis parkering) Når du skal ha  Kjøretimer MC  er oppmøtested vanligvis på Eikås motorsenter  Kart Eikås motorsenter (gratis parkering) På lastsikringskurs BE og B96 er oppmøtested Solberget 1 på Flatøy  Kart Flatøy (gratis parkering) På klasse B avtaler du oppmøtested med kontoret eller lærer, vi har oppmøtested i alle bydeler og nordhordland.

Vi tilbyr opplæring i følgende klasser :

Skolereglement  Max trafikkskole

• Oppdaterte prisliste på nettside (forbehold om trykkfeil)
  • Undervisningen skal følge ”lærerplan for kjøreskoler” fastsatt av vegdirektoratet
  • En kjøretime/undervisningstime er på 45 minutter
  • Timer avtales direkte med skolen eller kjørelærer
  • Ved ikke oppmøte faktureres avtalte timer
  • Avbestilling må skje senest 24 timer før avtalt tid.
  • Dersom skolen må avlyse en avtalt time, skal skolen informere elev snarest, men skolen kan ikke holdes økonomisk ansvarlig
  • Utestående til skolen må være registrert betalt hos oss før praktisk prøve

Alle elever får sitt eget opplæringskort på nettsiden Tabs Elev.

Slik får du tilgang: (merk at mobilnummeret ditt må være registrert hos oss før du vil få tilgang til siden):

• Trykk på "Logg inn"
  • Bruk mobilnummeret ditt
  • Legg inn ditt passord - Er du ny bruker, klikk for "Glemt passord".
  • Denne siden gir deg full oversikt over dine timer og økonomi.
  • Hver elev får sitt eget KID-nummer under opplæringsperioden. Kid-nummeret skal alltid benyttes ved bankinnbetalinger
  • Skriftlige meldinger, dokumenter og faktura sendes pr. e-post og sms.

Betaling:

Du kan betale fortløpende for kjøretimer og kurs som er booket på din elevside Tabs Elev.
Du kan også betale med kort eller kontant på kontoret.
Ønskes faktura tilsendt pr. post blir det et fakturagebyr på kr. 50,-

Skulle det være noen spørsmål eller noe som er uklart? Ta gjerne kontaktpå tlf 55187900 / mobil/sms 48868460 eller bruk kontaktskjema så hjelper vi deg!

Vi er her for deg!

Ta kontakt

Åpningstider

Mandag kl 09.00-17.00 (Åsane)
Tirsdag kl 08.30-15.30 (Arna)
Onsdag kl 09.00-17.00 (Åsane)
Torsdag kl 08.30-15.30 (Arna)
Fredag kl 09.00-17.00 (Åsane)

Medlem av:

Norges Trafikkskoleforbund-logo Trafikkforum-logo

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke

For å gi deg en best mulig kundeopplevelse analyserer vi hvordan nettsidene våre blir brukt.