Våre betingelser for trafikalt grunnkurs, klasser og MC

Trafikalt Grunnkurs:

1. Kurset betales slik:
    Det sendes ut faktura til fakturakontakten din ca. 1 uke før første kursdag med betalingsfrist dagen før kursstart. Er faktura ikke betalt innen fristen får man ikke delta på kurset.
    Du kan også benytte deg av de ulike betalingsmulighetene i TABSelev. Kurset skal uansett være betalt senest dagen før kursstart.
  2. Avbestilling av kurs skal skje skriftlig senest 5 virkedager før kursstart til post@maxtrafikk.no eller som svar på påminnelses SMS. Ved for sen avmelding belastes kursdeltakeren/fakturamottaker hele kursprisen.

Personbilpakker og uten pakke:

1. Pakkene skal betales slik:
    Ønsker du tilsendt faktura må minimum 50% av pakken betales ved oppstart og restbeløpet før Sikkerhetskurs på vei gjennomføres.
    ELLER:
    Ser vi at det aktivt betales inn for gjennomført opplæring via TABSelev vil det ikke bli sendt ut faktura. Hele pakken, alle tillegg og all eventuell overskytende opplæring må være betalt i god tid før førerprøven. Blir pakken/opplæringen ikke betalt innen fristene blir førerprøve ikke gjennomført. All opplæring skal være betalt før førerprøven gjennomførers.
  2. Timer utover pakken betales fortløpende etter hver enkel- eller dobbeltime
  3. Pakken må brukes opp innen ett år fra dato for første kjøretime.
  4. Trafikklæreren vurderer elevens kompetansenivå på de ulike obligatoriske trinn som må gjennomføres og avgjør når eleven kan meldes opp til førerprøve
  5. Alle timer i forbindelse med opplæringen til førerkort (teori, kurs og kjøring) er undervisningstimer på 45 minutter. Til og fra sikkerhetskurs på bane benytter vi oss av 60 minutters timer.
  6. Ubrukte timer i pakkene refunderes normalt ikke
  7. Pakkene gir ingen førerkortgaranti!
  8. Tillegg for bompenger på kr 350 og baneleie for bruk av NAF Øvingsbane (justeres årlig)
  9. Gebyrer til Statens Vegvesen kommer i tillegg. Betales direkte til SVV. Blir justert årlig
  10. Avbestilling av kjøretimer skal skje skriftlig på SMS direkte til din trafikklærer innen kl. 12.00 dagen før oppsatt time.
    OBS! I forbindelse med helligdager og helger må avbestilling skje innen kl. 12.00 siste virkedag før timen. For sent avbestilt time trekkes fra pakken eler betales i sin helhet.
  11. Avbestilling av kurs skal skje skriftlig senest 5 virkedager før kurset starter til kontoret på epost post@maxtrafikk.no eller. Ved for sen avmelding må hele kurset betales.
  12. Det er samme betingelser for kjøring time for time uten pakker.

Betingelser - kl. BE og Kode B96:

1. Pakken skal betales slik:
    Hele pakken blir fakturert ved bestilling med 1 ukes betalingsfrist. (Saldo sms)
  2. Timer brukt utover pakken faktureres fortløpende.
  3. Pakken må brukes opp innen ett år fra dato for første kjøretime.
  4. Ubrukte timer i pakkene refunderes normalt ikke
  5. Avbestilling av kjøretimer skal skje skriftlig på SMS direkte til din trafikklærer innen kl. 12.00 dagen før avtalt time.
  6. OBS! I forbindelse med helligdager og helger må avbestilling skje senest kl. 12.00 siste virkedag før timen. For sent avbestilt time trekkes fra pakken eller faktureres fortløpende.
  7. Avbestilling av lastsikringskurs skal skje skriftlig senest 5 virkedager før kursstart til post@maxtrafikk.no eller som svar på påminnelses SMS. Ved for sen avmelding belastes eleven for hele kursprisen.

MC:

1. Timer betales fortløpende etter hver enkel- eller dobbeltime og kurs.
  2. Trafikklæreren vurderer elevens kompetansenivå på de ulike obligatoriske trinn som må gjennomføres og avgjør når eleven kan meldes opp til førerprøve
  3. Alle timer i forbindelse med opplæringen til førerkort (teori, kurs og kjøring) er undervisningstimer på 45 minutter.
  4. Avbestilling av kjøretimer skal skje skriftlig på SMS direkte til din trafikklærer innen kl. 12.00 dagen før oppsatt time.
  5. Avbestilling av kurs skal skje skriftlig senest 5 virkedager før kurset starter til kontoret på epost post@maxtrafikk.no eller. Ved for sen avmelding må hele kurset betales.

Ta kontakt

Åpningstider

Mandag kl 09.00-17.00 (Åsane)
Tirsdag kl 08.30-15.30 (Arna)
Onsdag kl 09.00-17.00 (Åsane)
Torsdag kl 08.30-15.30 (Arna)
Fredag kl 09.00-17.00 (Åsane)

Medlem av:

Norges Trafikkskoleforbund-logo Trafikkforum-logo

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke

For å gi deg en best mulig kundeopplevelse analyserer vi hvordan nettsidene våre blir brukt.