Lavpriskalender- Komplett førerkort tilhenger B96 inntil 4250 kg kr 4999,-

Lastsikringskurset holdes på Flatøy Solberget 1  i hallen til Max trafikkskole (gratis parkering)   Kart Flatøy
Prisen på Kr. 4999,- er for komplett førerkort B96 og inkluderer 90 minutters obligatorisk lastsikringskurs, 2 obligatoriske trinnvurderingstimer på totalt 90 minutter og 135 minutter obligatorisk sikkerhetskurs på veg. Kjøretimene med tilhenger starter vanligvis fra trafikkstasjonen i Åsane eller ved hallen vår på Flatøy, begge steder har du gratis parkering.
Har du liten eller ingen erfaring med henger, bør du ta høyde for at det kan være behov for 1-3 ekstra kjøretimer. Kjøretime henger a 45 min kr 850,-  merk  Når du har bestilt Komplett førerkort tilhenger-   og vi har mottatt din bestilling, tar vi kontakt med deg for å avtale nærmere tid, sted dato.

Prisgaranti: Vi skal værer best på pris i Bergen, og vi har samme pris til private som bedriftskunder og i tilegg har vi også prisgaranti. Dette betyr at om du kan vise til skriftlig tilbud fra andre trafikkskoler i Bergen som har lavere priser enn vi tilbyr, lover vi at vi matcher det tilbudet.

Henvendelser utenfor vår åpningstid besvares neste virkedag. Du mottar automatisk kvittering på din oppgitte e-postadresse. Ingen forpliktelser. Ingen binding. Ingen reklame

Kart Flatøy

Ta kontakt

Åpningstider

Mandag kl 09.00-17.00 (Åsane)
Tirsdag kl 08.30-15.30 (Arna)
Onsdag kl 09.00-17.00 (Åsane)
Torsdag kl 08.30-15.30 (Arna)
Fredag kl 09.00-17.00 (Åsane)

Medlem av:

Norges Trafikkskoleforbund-logo Trafikkforum-logo

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke

For å gi deg en best mulig kundeopplevelse analyserer vi hvordan nettsidene våre blir brukt.